Sunday, April 22, 2007

Buku terbaru saya


Pernahkah kita terfikir, mengapa Tuhan menciptakan makluk lain selain manusia? Untuk siapakah ciptaan Tuhan ini? Setiap ciptaan pasti ada tujuan. Antara ciptaan Tuhan yang unik dan istimewa adalah haiwan.
Tuhan menciptakan haiwan untuk manusia. Kita menggunakan haiwan untuk makanan, tunggangan, perniagaan malah untuk bermanja. Di mana-mana sahaja kita akan bertemu dengan haiwan. Baik kecil mahupun besar, hidup kita bagai tidak terpisah dengan kehidupan haiwan. Tetapi adakah kita sedar haiwan juga membawa mesej Tuhan?Buku ini menghimpunkan 31 kisah haiwan daripada sumber yang berautoriti dan dipercayai. Ditulis dengan menggunakan ayat mudah dan santai. Buku ini membawa pembaca menyingkap kehebatan pencipta yang mencipta haiwan untuk manusia.

8 comments:

saridahamid said...

Tahniah! Nanti tukar suka sama suka..(senyum)

FirasFirzana said...

Tahniah....semoga ianya menjadi pencetus dan membakar semangat saya

MYA MARJA said...

Tahniah Puan Ezee Rahmani!
Begitu banyak manuskrip yang puan telah usahakan. Daku masih tercari-cari rentak, terkadang langkah kaku di persimpangan.

Teruskan usaha murni itu.

Siti said...

Tahniah!

Sudah tentu buku ini akan jadi koleksi juga. Dan buku ini juga menyuntik semangat untuk saya menulis semula.

Siti Hajar

Imran Yusuf said...

Assalamu'alaikum Puan EZ,

Tahniah, tahniah, tahniah...saya akan menyusul, insya Allah... :)

ez said...

Buat teman seperjuangan sekalian,
Terima kasih di atas sokongan dan bakaran semangat kalian semua.

SElamat berkarya.

Unknown said...

Tahniah Kak Ez... huhu... saya tak sabar nak baca...

Web Sutera said...

Ermm, tahniah! Saya masih terkial-kial hendak sudahkan buku.