Friday, January 29, 2010

Komen PEmbaca Novel Sarah dan SEnduk



http://celotehsipeminatbuku.blogspot.com/
Saya membeli buku ini lantaran tertarik dengan 'covernya' dan hadiah percuma (iaitu Buku Resipi Sarah). Buku ini ditulis oleh Ezee Rahmani.Watak utamanya ialah Sarah. Ceritanya berkisah tentang Sarah dengan keluarganya; iaitu adiknya (Amin), bapa (Pak Cik Jamal), ibu (Mak Cik Sarimah),nenek, sepupu dan Mak Usu berserta kehidupan Sarah bersama-sama sahabat-sahabatnya. Membaca buku ini menyebabkan saya terimbau kenangan di zaman persekolahan dahulukala. Seronoknya.........:)
Ok, Sarah kini berminat dengan hobi barunya iaitu MEMASAK. Lalu bermulalah kisahnya dengan hobi baru beserta insiden2 yang kelakar, menarik hati dll. Penulis juga berjaya menerapkan nilai kekeluargaan dan agama dalam penulisan beliau. Tahniah. Buku ini cuma berharga RM16.50 dan boleh didapati di kedai-kedai buku utama atau pun boleh dibeli online. p/s: Saya suka juga buku resipinya...Menarik dan resipinya mudah dicuba.


EZ: Cik Ulat Buku Cute, terima kasih di atas komen. Agaknya sudah banyak resepi yang dicuba :) Saya cuba tinggalkan komen tetapi tidak berjaya.

No comments: