Sunday, January 03, 2010

1431 dan 2010


Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah Ta'ala yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang kerana masih memberi kita peluang melangkah selangkah lagi ke tahun baharu. Tentunya langkah kali ini lebih kemas, mantap dan penuh yakin bahawa kita tidak bersendirian melaluinya. Kita dikelilingi oleh orang-orang yang mengasihi kita dan sudah tentu kita juga amat mengasihi mereka. Yang paling indah ialah merasai kebersamaan Allah dalam setiap detik kehidupan. Merasai Allah sentiasa ada di sisi, memberi petunjuk, membimbing dan melindungi perjalanan kita ke jalan yang diredaiNya.

Begitu juga doa kami kepada semua pengunjung blog bicaraku-ez agar sentiasa dalam kasih sayang Allah yang berpanjangan. Semoga tahun baharu memberi ruang yang lebih luas untuk kita meningkatkan dan melipatgandakan lagi usaha sehingga tercapai apa yang dicita-citakan.

Selamat kembali bersekolah kepada adik-adik semua terutamanya yang bakal mengambil peperiksaan tahun ini. Mula merancang seawal mungkin, ya. Insya-Allah kami doakan kejayaan untuk adik-adik semua!

No comments: