Tuesday, July 20, 2010

Cik Ez doakan moga adik-adik semua dalam kesihatan yang memuaskan. Kebelakangan ini ramai yang demam dan batuk-batuk. Jagalah kesihatan, ya. Lagi pun tidak berapa lama lagi kita masuk ke bulan yang ditunggu-tunggu. Mulai sekaranglah kita sama-sama buat persiapan menyambutnya. Sama-sama kita rebut,gondol dan kendong segala anugerah yang diberi. Seronoknya.... tentu meriah!

Apa Cik Ez buat sekarang?
MInggu lepas Cik Ez terima manuskrip daripada PTS One bagi pruf writer. Manuskirp itu perlu disemak semula sebagai semakan terakhir sebelum masuk ke proses percetakan yang seterusnya. Hari ini, manuskrip itu Cik Ez serahkan kembali kepada pihak PTS One. Mudah-mudahan, proses seterusnya berjalan lancar, amiin....

Manuskrip apa?
Manuskirp itu ialah siri 2 kepada Ketua Bilik LA 101. Kisah-kisahnya lebih menarik! Tunggu!

Bagaimana pula dengan kesibukan adik-adik?
Kepada yang di sekolah rendah tentu semakin giat dengan persiapan menjelang UPSR. Di sekolah menengah pula samada sibuk dengan persediaan PMR atau pun SPM. Apa pun sebagai pelajar yang baik, tentu kita tidak pernah lupa memanjatkan doa kepada Allah SWT di setiap kali selesai solat supaya hati dan akal kita sentiasa diterangi dengan Nur-Nya. Insya-Allah, sama-sama kita mendoakan kejayaan yang cemerlang bukan untuk kita sahaja malah untuk semua umat Islam di mana sahaja mereka berada.

No comments: