Sunday, May 30, 2010

Apa khabar?

Assalamualaikum pengunjung blog bicaraku-ez sekalian, semoga semuanya sihat dan ceria di samping yang tersayang. Bersama limpahan barakah dan rahmat dari sisi Allah SWT. Itulah harapan dan doa kita setiap ketika, bukan?

Cik ez memanjatkan setinggi rasa syukur kepada Allah SWT kerana masih diberi kekuatan dan keupayaan untuk berkarya sehingga kini. Penglibatan Cik ez secara sepenuh masa sejak 2006 sehingga kini tidak pernah ada rasa jemu untuk terus belajar dan menimba ilmu bagi memantapkan mutu karya. Paling utama dan penting sekali, setiap karya Ezee Rahmani ialah karya yang direstui, yang tidak terkeluar dari batas dan sempadan yang digariskan oleh syariat, karya yang ditulis ikhlas kerana mencari redha Ilahi, karya yang menterjemahkan istilah persahabatan, kekeluargaan, kekerabatan (pinjam istilah yang disebut oleh Puan Ainon dalam bengkel penulisan) serta kasih sayang sebagaimana yang dikehendaki oleh Allah SWT.

Memasuki tahun 2010, 2 buah tangan dari saya, iaitu karya ke16 dan ke17; Aminah Bunga Kaum Quraisy dan yang terbaharu, Sarah dan Duit Raya. Nikmatilah persembahan ikhlas daripada Ezee Rahmani buat hidangan seisi keluarga :) Petiklah setiap kebaikan yang ada di dalamnya dan sebarkanlah ke merata, ke mana sahaja anda pergi. Bersama kita berkongsi limpahan kebaikan.

Sebarang komen bolehlah emelkan ke alamat ezeerahmani@yahoo.com

Juga, selamat berkunjung ke FB cik ez; Ezee Rahmani Engku Zainun. Ia baru sahaja dilancarkan bulan lepas. Sila add ya :)

No comments: