Saturday, September 12, 2009

Selamat Hari Raya Edul Fitri

Kami mengucapkan selamat hari raya Edul Fitri dan tidak lupa memohon kemaafan kepada semua pengunjung blog bicaraku-ez yang sentiasa meluangkan masa menjenguk dan mengutus emel, di atas segala kesilapan atau keterlanjuran yang pernah dilakukan secara tidak sengaja sepanjang blog ini beroperasi. Blog bicaraku-ez akan kembali aktif selepas hari raya.

Bagi kesekian kalinya, dukacita dimaklumkan kes penyamaran timbul kembali walau pun mUngkin di pihak sana merasa puas dan gembira kerana dapat mempermain-mainkan orang lain. Memang kita sukar mengerti kehendak sesetengah orang, bukan? Namun apa yang penting, di bulan mulia ini kita kembali merenung kesilapan diri, kealpaan diri yang sengaja kita lakukan atau pun yang tidak sengaja kita lakukan. Mudah-mudahan Allah memberi keampunan-Nya dan memberi ruang dan peluang kepada kita memperbaiki akhlak ke arah yang lebih cemerlang dan diredhai-Nya.

Abaikan segala kata-kata yang tertera di shout box yang menggunakan nama samaran ez pada tarikh 13Sept 02:01, 13Sept 02:02 dan 13 Sept 02:06.

No comments: