Wednesday, February 04, 2009

Apa khabar semua?

Assalamualaikum, apa khabar semua?
Makcik ez doakan semuanya berada dalam sihat sejahtera di samping keluarga tersayang. Tentu adik-adik semua sibuk dengan lambakan buku-buku sekolah sekarang ini (bukan buku-buku cerita/novel ya :)) maklumlah hari-hari persekolahan semakin rancak berjalan. Makcik ez doakan adik-adik semua dapat memberi tumpuan sepenuhnya kepada pelajaran. Tidak faham, cepat-cepat bertanya kepada guru yang mengajar. Jika tidak sempat bertanya di kelas, kejar cikgu hingga ke bilik guru atau buat temu janji. Tentu cikgu seronok lihat anak muridnya rajin di tahap yang mengujakan begitu :).

MInggu lepas, makcik ez ada temu janji dengan Cik An, editor PTS Profesional berkaitan manuskrip usahawan cilik yang makcik ez pulun sakan selama dua bulan ini. Kami berbincang bagi mengemaskan lagi manuskrip. Selepas ditokok tambah dan ada juga yang perlu dipadamkan, akhirnya siaplah manuskrip usahawan cilik tersebut. Judulnya? Tunggu makcik ez umumkan di sini, ya. InsyaAllah, ia dijangka terbit pada bulan Mac ini. Terima kasih kepada Cik An :)

Ketika di sana, sempat juga berjumpa dengan ramai lagi editor. Ada Cik Syikin, Cik Lia, Cik Firdaus, Cik Haryani,Encik Alif pun ada. Kami sempat berbincang tentang beberapa perkara berkaitan buku. Terima kasih kepada semua editor yang begitu mesra dan ceria sekali.

Makcik ez banyak terima soalan termasuk melalui e-mel yang bertanya tentang siri novel Sarah. Bila Sarah 4 akan terbit? InsyaAllah, makcik ez sudah dapat lampu hijau daripada pihak PTS One Cik Lia yang manis. Sekarang ini, makcik ez sedang kumpul bahan. Doakan ya, supaya makcik ez diberi kekuatan mengumpul bahan-bahan dan seterusnya menyiapkannya. Nak tahu ada judulnya? Tunggu!!!

2 comments:

Anonymous said...

x sabar nk baca sarah 4.....x sabar....memang x sabar......ape pon tahiniah ye utk mak cik ez...

Unknown said...

UMI NUN CEPAT2LAH YE HANTARKAN BUKU PUTERI KRISTAL TU