Sunday, February 28, 2010

Indahnya....



Assalamualaikum,
Saya Iffah Rasyidah bt. Zaini, dari Sekolah Menengah Agama Arab (Tinggi) Pontian, atau lebih dikenali sebagai Maahad Pontian.
Sekarang saya belajar di dalam tingkatan 3. Di sini, saya ingin menyatakan bahawa saya telah membaca beberapa buah buku yang telah dikarang oleh Ezee Rahmani. Saya dapati karangannya mudah difahami dari segi gaya bahasa dan kandungannya seolah-olah melambangkan kehidupan yang sebenar.
Salah satu buku yang telah saya baca dan juga telah mendapat tempat dan menjadi bahan rujukan di sekolah iaitu buku yang berjudul Indahnya Cinta. Kami gunakan buku ini di dalam program Halaqah/Usrah tingkatan. Kami juga menjadikan buku ini sebagai rujukan untuk tazkirah sekolah. Buku ini banyak memberi pengajaran kepada saya dan rakan-rakan.
SYABAS EZEE RAHMANI!!!...


EZ: Alhamdulillah... Mula-mula rasa berdebar terima surat ini. Selepas membacanya saya rasa sangat-sangat seronok dan bahagia! Terima kasih di atas kepercayaan Iffah Rasyidah dan kawan-kawan semua. Mudahan-mudah kita semua dapat menghadamkan setiap kebaikan yang dipaparkan, insya-Allah.
Sudah terima cenderahati yang Cik Ez pos?

2 comments:

Umi Kalthum Ngah said...

Waalaikumussalam Ukht Ez,

Mohon maaf banyak-banyak sebab lambat respon kepada mesej di blog saya...

Dihimpit urusan tugas yang menimbun.

Salam mahabbah dan ukhuwwah...

PS. Ada pergi ke perjumpaan penulis PTS?

ez said...

Salam mahabbah dan ukhuwwah juga buat Ukht.