Saturday, July 25, 2009

Kami doakan Adik Ashraf segera sembuh!


Pada hari khamis lepas saya ke Hospital SErdang bagi mengambil bekalan ubat-ubatan seperti biasa. Sepanjang dua tahun berulang-alik ke Hospital SErdang, saya amat berpuas hati dengan khidmat yang diberikan samada doktor pakar atau pun para jururawat yang sentiasa ramah melayan. Istimewa layanannya. Keceriaan di wajah-wajah mereka, jelas menggambarkan mereka gembira dan seronok dengan tugas yang dipikul. Terima kasih saya ucapkan.
Ketika berada di sana saya mendapat panggilan telefon mengatakan ada seorang pembaca cilik kita yang sedang mendapat rawatan di tingkat 5, wad 5B. Tanpa membuang masa saya mengambil kesempatan melawat adik Ashraf, berusia 7 tahun. Tersenyum lebar melihat kedatangan saya. SElamba sahaja dia bercerita berapa kali dia disuntik dan diambil darah sambil menunjukkan kesan tusukan jarum di tangannya. Adik Ashraf memang super berani! Semoga Adik Ashraf cepat sembuh, ya!

No comments: