Sunday, May 10, 2009

Musim Peperiksaan

Apa khabar semua? Semoga kita semua sihat sejahtera dan semakin bersemangat meneruskan hari-hari mendatang dengan lebih baik daripada semalam.

Sekarang ini, tentu pelajar-pelajar di sekolah rendah dan menengah tekun mengulangkaji sebagai persiapan akhir menjelang peperiksaan pertengahan penggal, bukan? Begitu juga pelajar-pelajar IPT dan setengah-setengahnya sudah pun selesai berjuang.

Walau apa pun yang kita lakukan, lakukan yang terbaik dan banyakkan berdoa di samping mohon restu daripada orang tua dan guru-guru serta sesiapa sahaja yang selama ini menjadi penyokong kuat dalam hidup kita. Doa mereka besar impaknya kepada kejayaan kita. Selepas itu, apa pun hasilnya kita sudah bersedia dan menerimanya dengan dada yang lapang,Insya Allah.

Saya juga turut menadah tangan mendoakan kejayaan untuk pelajar-pelajar semua di dunia dan akhirat, di mana sahaja kalian berada. Amiin.


p/s Berikutan musim peperiksaan, kuiz seterusnya ditanggohkan. Pemenang Kuiz 1 Siri Sarah akan diumumkan sedikit masa lagi.

Salam ceria.

1 comment:

ainnuratirah said...

huhu.
doakan saya jugak :D