Sunday, August 23, 2009

Sembang Ramadhan




Alhamdulillah, kita semua diberi peluang oleh Allah menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan kali ini. Mudah-mudahan Ramadhan kali ini lebih bererti, lebih bermakna dan lebih baik amalan kebajikan yang dilakukan dan mudah-mudahan setiap amalan diberkati Allah.

Alhamdulillah, di bulan yang penuh barakah ini, insya-Allah, 3 buah novel sempat diterbitkan.

1. Hikayat Alang Dhamiri terbitan PTS One - kepada adik-adik yang meminati penceritaan gaya klasik moden, dapatkanlah novel ini di pasaran, ya.

2. Puteri Kristal, terbitan PTS Pro - novel ini istimewa buat adik-adik yang berminat dalam bidang keusahawanan, minat bisnes. Akan terbit tidak lama lagi.

3. Sarah dan SEnduk, terbitan PTS One - ini novel Sarah yang keempat. dijangka terbit hujung bulan ini.

Sempena bulan yang mulia ini, Ezee Rahmani sekali lagi mengucapkan selamat menjalani ibadah puasa, isi masa adik-adik dengan hal-hal yang bermanafaat dan jauhi hal-hal yang sebaliknya. Mudah-mudah latihan di bulan yang penuh barakah ini dapat diteruskan ke bulan-bulan seterusnya. SEmoga Allah permudahkan, insya-Allah.

Oh ya, tentang penyamar nama ez di shout box, abaikan sahaja apa yang ditulis olehnya. Kami berharap adik-adik bijak menilai. Jangan mudah memberi alamat rumah atau nombor telefon kepada sesiapa yang tidak dikenali.

Tentang hadiah novel pula, kami faham semua berminat namun bilangan hadiah adalah terhad. Oleh itu, terpaksa dibuat pemilihan berdasarkan penerimaan emel yang suka bercerita tentang perkembangan dirinya, apa dibuat sepanjang cuti, bagaimana hubungan dengan keluarga, bagaimana persekolahan adik-adik dan sebagainya.

1 comment:

MYA MARJA said...

Assalamualaikum,
Tahniah, sebulan tiga buah buku terbit! Semoga terus diberi kekuatan oleh-Nya.